Witaj!
O nas
Współpraca
Foreign offer [ENG]
Pliki i projekty
Wysyłki i terminy
Płatności
Reklamacje i zwroty
Regulamin
Witaj!

O nas

Kim jesteśmy, czym się zajmujemy?
Tworzymy młodą firmę, która skupia się na realizowaniu usług związanych z wykorzystywaniem szeroko rozumianych technologii poligraficznych. Poza drukowaniem oraz tradycyjnym oznakowywaniem gotowego materiału, zajmujemy przede wszystkim kreacją nowych produktów oraz akcesoriów personalizowanych dla każdego z osobna. Wraz z wzrastającym tempem zmian i możliwości, staramy się każdego dnia opracowywać coraz lepsze strategie oraz rozwiązania, które służą rozwijaniu Twojego potencjału. Nie zamykamy się na konkretną grupę docelową: współpracujemy zarówno z agencjami, pośrednikami jak i klientami indywidualnymi

 

Czym są nasze wyroby?
Produkty wykonywane nowoczesnymi technologiami poligraficznymi podbijają swój młody rynek na całym świecie i tym samym w Polsce. Ze względu na swoją wszechstronność, lasery są w stanie zrealizować dziesiątki zróżnicowanych zadań, które spełniają swoje role na wielu płaszczyznach, takich jak: poligrafia, modelarstwo, reklama, przemysł, rzemiosła artystyczne oraz wyposażenia biurowo-szkolne. Z każdym dniem wyobraźnia popycha nas coraz dalej, dzięki czemu kolejne sektory mogą cieszyć się bogactwem laserowego imperium.

 

Zrealizuj własny pomysł na produkt…
Wyceny nietypowych realizacji przygotowujemy indywidualnie. Jest to spowodowane dużą ilością czynników, które biorą udział w produkcji i które wpływają na ostateczną kwotę. Aby stworzyć własny projekt należy przygotować odpowiedni projekt graficzny, dobrać odpowiedni rodzaj materiałów oraz ustalić wizualny efekt końcowy produktu.

 

…lub skorzystaj z gotowych propozycji
Aby jak najbardziej ułatwić proces realizacji zamówienia, przygotowaliśmy dla Ciebie bazę gotowych produktów oraz pomysłów, które możemy zrealizować. Wybierając produkty z przygotowanej przez nas listy możesz dokładnie zaplanować koszta oraz personalizować interesujące Cię elementy bez tworzenia projektów od zera. Sprawdź zakładkę "produkty" i zapoznaj się z naszymi pracami. 

 

 

Świat rozpędza się z niewyobrażalną dotąd prędkością. Wraz z nią kroczy gospodarka weryfikująca każdy pomysł i nagradzająca najbardziej wytrwałych przedsiębiorców. Laseromat jest odpowiedzią na wschodzącą ideę industry 4.0. Naszą misją jest wzbudzenie w Polakach świadomości o nowym podejściu do tworzenia produktów i wychodzenie do nich z bezpośrednią ofertą współpracy. Od tej pory kupowanie gotowych wzorów zacznie schodzić na drugi plan. Na jego miejsce wejdzie moda na tworzenie produktów dostosowanych i kreowanych przez samego kupującego. Każdy wzór zaczyna być dostępny, każda barwa nie stanowi przeszkody, żaden materiał nie oprze się dowolnej obróbce. Użyj wyobraźni i powitaj nowoczesną gospodarkę wraz z nami.

Wojciech Belka, założyciel Laseromatu.

Współpraca

Gorąco zapraszamy do współpracy z Laseromatem na wielu różnych podłożach! 

 

Media

Rozpoznawalność w sieci jest dzisiaj jednym z kluczowych elementów skutecznego rozwoju. Po każdym zrealizowanym zamówieniu jesteśmy w stanie podbijać na naszych social mediach rezultaty pracy z załączonymi odnośnikami do wybranych przez Ciebie stron w ramach obopólnej pracy ku większej oglądalności.

 

Rabaty dla stałych klientów

Dla stałych klientów oraz agencji, które zajmują się dystrybucją materiałów poligraficznych oraz nowych produktów dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne rabaty oraz gotowe pakiety próbek, które ułatwią wam prowadzenie działań handlowych. 

 

Konsulting

Jeżeli chcesz pracować dla Laseromatu bądź zajmować się indywidualną dystrybucją naszych produktów, nie czekaj i wyślij do nas stosowną wiadomość a wspólnie poszukamy najbardziej optymalnego dla każdej strony rozwiązania! 

Czekają na Ciebie całe katalogi naszych produktów a w nich pakiety zarówno dla dużych firm i działalności jak i unikatowe propozycje prezentów i pamiątek dla bliskich. Im większa sprzedaż tym większy rabat jesteśmy w stanie udzielić. Na start proponujemy 20% obniżkę na wszystkie nasze produkty!

Foreign offer [ENG]

We invite you to cooperate with Laseromat on many different substrates!

 

If you are interested in our offer and price catalog, write us a message and we will try to answer all your questions.

 

For regular customers and agencies that deal with the distribution of polygraphic materials and new products for entrepreneurs, we have prepared special discounts and ready-made sample packages that will facilitate your business operations.

 

If you want to work for the Laseromat or deal with the individual distribution of our products, do not wait and send us an appropriate message and together we will look for the most optimal solution for each side!

 

Sens us a message to biuro@laseromat.pl

Pliki i projekty

Napisz do nas!

W związku z dużą różnorodnością możliwych form nakładania grafiki oraz kształtu, nasi graficy służą pomocą przy każdym z zamówień. Jeżeli mimo wszystko chcesz na spokojnie przygotować wizualizację swojego pomysłu, napisz do nas aby otrzymać gotowy szablon produktu oraz wskazówki dotyczące tworzenia projektu. 

 

Ważne!

Aby odpowiednio przygotować projekt do zamówienia, musisz zadbać o następujące warunki: 

> Projekt graficzny do grawerowania bądź cięcia powinien być zapisany jako wektor w kolorach RGB w dowolnym rozszerzeniu. Linie konturu służą wyłącznie funkcji cięcia a ich grubość musi być ustawiona jak najwęższa, tzw. "włosowa" 

> Projekt graficzny do druku powinien być przygotowany w kolorach CMYK z uwzględnieniem linii cięcia oraz linii spadu

 

Wysyłki i terminy

Terminy dla zamówień detalicznych

Zasadniczy termin realizacji wszystkich zamówień detalicznych to 3 dni robocze począwszy od momentu akceptacji projektu graficznego. 

 

Terminy dla zamówień hurtowych

W przypadku większej ilości zamawianych produktów, firma zastrzega sobie prawo do ustalenia indywidualnego terminu wykonania zamówienia. 

 

Terminy zamówień pilnych

W trosce o jak najwyższe zadowolenie naszych klientów staramy się, aby każde pilne zamówienie mogło zostać zrealizowane. Nie wszystko jest jednak możliwe, dlatego prosimy najpierw o osobisty kontakt w celu przedstawieniu szczegółów zamówienia i możliwych terminów. Postaramy się sprostać wszelkim oczekiwaniom. 🙂 

 

Terminy wysyłek

Prowadzimy wyłącznie wysyłki kurierskie. Koszt wysyłki kurierskiej wynosi 18,00 zł. netto/przedpłata bądź 21,00 zł. netto/pobranie. Wysyłka kurierska dochodzi do odbiorcy następnego dnia roboczego od momentu nadania. 

Płatności

Przelew

Chwilowo nie mamy jeszcze możliwości płatności bezpośrednio przez sklep internetowy. Wiąże się to mocno z różnorodnością czynników, które wpływają na cenę. Po uprzednim ustaleniu ceny produktu, przelewy za zamówienia można wysyłać na: 

Laseromat Wojciech Belka
NIP: 592-227-99-87
mBank: 91 1140 2004 0000 3402 7965 3603

 

Allegro

Alternatywną opcją jest skorzystanie z licznych aukcji allegro, które dodaliśmy do produktów, których cenę jest łatwo oszacować. Dla niektórych może być to wygodniejszy sposób na dokonywanie transakcji. Linki do aukcji allegro znajdują się na niektórych kartach produktów. 

 

Odnośnik do wszystkich produktów na naszej stronie allegro: 

https://allegro.pl/uzytkownik/Laseromat?bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-uni-1-1-0205

 

Faktury

Wszystkie faktury wysyłane są indywidualnie drogą mailową, w razie potrzeby uzyskania faktury prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na biuro@laseromat.pl

Reklamacje i zwroty

Przykro nam, jeżeli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań.
Chcemy jak najszybciej Ci pomóc, ale potrzebujemy również Twojej pomocy.


Przyczyny, które mogą być powodem źle wykonanego produktu oraz warunki przyznania reklamacji: 

  1. Produkt nie zgadza się z projektem graficznym  
    Przed realizacją każdego zamówienia do klienta wysyłany jest finalny podgląd graficzny realizowanego projektu. Jest on podstawą zgłaszanej reklamacji dotyczącej spójności projektu z przysłanym produktem. Realizacja zamówienia wymaga potwierdzenia przez klienta ostatecznego projektu graficznego. Jeżeli od tego momentu zrealizowany produkt różni się od tego z projektu, bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za błąd.

  2. Produkt jest wadliwie wykonany
    Dążymy do tego, aby nasze produkty cechowały się najwyższą jakością. Jeżeli jednak produkt, który Państwo otrzymali jest wadliwy pod względem technicznym, po ustaleniu z firmą kurierską prawdopodobieństwa uszkodzenia podczas wysyłki bierzemy na siebie ponowną realizację produktu bądź wymianę uszkodzonych elementów. 

  3. Materiał z którego wykonano produkt nie spełnia moich oczekiwań
    Jest to dość powszechny problem wynikający z różnorodności materiałów, z których korzystamy. W przypadku materiałów drewnianych, nie jesteśmy w stanie wpłynąć na jednolitość przetwarzanych przez nas materiałów. Każdy arkusz drewna jest unikalny i naturalne zróżnicowanie faktury drewna nie jest podstawą reklamacyjną. Inaczej jest w przypadku pozostałych materiałów, których struktura jest jednolita i niezmienna. Przed decyzją zakupu wyrobów z danych materiałów prosimy o sprawdzenie ich wyglądu bądź wyglądu przykładowych wyrobów. Pomoże to podjąć ostateczną decyzję w sprawie zakupu.

  4. Produkt dotarł po terminie wykonania
    Terminy wykonania różnych realizacji różnią się od siebie. Zasadniczy termin realizacji wszystkich zamówień detalicznych to 3 dni robocze. W przypadku większej ilości zamawianych produktów, firma zastrzega sobie prawo do ustalenia indywidualnego terminu wykonania zamówienia. Jeżeli pomimo tego termin nie został dotrzymany, konsument ma pełne prawo ubiegać się o pełny zwrot kosztów poniesionych z tytuły zamawianych produktów

  5. Chcę zwrócić produkt bez podawania przyczyny
    Konsument ma prawo do zwrócenia produktu bez podania przyczyny, odsyłając go na własny koszt w terminie 10 dni roboczych. Wówczas ma prawo ubiegać się o pełny zwrot kosztów zakupionych produktów. Prawo to jednak nie dotyczy zamówień personalizowanych, tj. realizowanych specjalnie pod konkretny projekt. 

 

Procedura reklamacji towaru

  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez nas zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.

  2. W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.

  3. W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.

  4. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie firmy Laseromat)

  5. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy Laseromat

  6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, firma Laseromat odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt firmy na adres podany w formularzu reklamacyjnym.

  7. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa firma Laseromat zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty naszego asortymentu lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.

  8. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 

Informacje dodatkowe

  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Firma Laseromat pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.

  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.

  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu).

  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego - www.laseromat.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.laseromat.pl. Sklep prowadzi Wojciech Belka prowadzący działalność pod firmą Laseromat Wojciech Belka; wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii pod adresem ul. Ryszarda Rebelki 7, 83-200 Starogard Gdański, NIP: 592-227-99-87, zwany dalej Sprzedawcą.

  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:

    1. adres poczty elektronicznej: biuro@laseromat.pl;

    2. pod numerem telefonu: 797 497 295.

  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.laseromat.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się
    z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

  2. Formularz Zamówienia - określona co do formy przez Sprzedawcę, podstrona Sklepu polegająca na wypełnieniu wskazanych przez Sprzedawcę pól, pozwalająca Klientowi na wysłanie Sprzedawcy oświadczenia woli zmierzającego bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży prezentowanych przez Sprzedawcę w Sklepie Towarów oraz Towarów według projektów stworzonych za pomocą Generatora projektów;

  3. Generator Projektów – określona co do formy przez Sprzedawcę, podstrona Sklepu umożliwiająca Klientowi stworzenie projektu Towaru według jego zindywidualizowanych potrzeb oraz specyfikacji;

  4. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;

  5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

  6. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;

  7. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;

  8. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;

  9. Regulamin – niniejszy dokument;

  10. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym
    z prezentowanych produktów, jak również Towar przygotowany według projektu stworzonego za pomocą Generatora projektów;

  11. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;

  12. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

  13. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

  14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

  15. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów wyświetlanych na stronach Sklepu lub Towarów według projektów stworzonych za pomocą Generatora projektów, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towarów.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,

    2. dostęp do poczty elektronicznej,

    3. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,

    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.

  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
      w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,

    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie
      w zakresie własnego użytku osobistego,

    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

  4. Działalność Sklepu polega na udzieleniu Klientowi możliwości wysyłania Sprzedawcy oświadczenia woli prowadzącego bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towaru wyświetlanego na stronach Sklepu lub Towaru według projektu stworzonego za pomocą Generatora projektów (Zamówienie), przeglądaniu informacji o Towarach oraz innych dostępnych na stronach Sklepu informacji, jak też korzystania z innych Usług dostępnych w Sklepie.

IV. Usługi

  1. Sprzedawca udostępnia Klientom możliwość korzystania z Generatora Projektów. Umowa
    o świadczenie Usługi udostępnienia interaktywnego Generatora Projektów, umożliwiającego Klientom stworzenie i Zamówienie Towaru według jego zindywidualizowanego projektu oraz specyfikacji, jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania Zamówienia.

  2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta
    w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.

  3. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony
    i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu
    e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.

  4. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

  5. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  2. Wszystkie Towary i Usługi dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

  4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia lub Generator Zamówenia na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta
    w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.

  5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:

    1. podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego ilość,

    2. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej Sklepu,

    3. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.

  6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej, podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia lub poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

  7. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.

  8. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia
    i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się
    z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.

  9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.

  10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

  11. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest kierować się wytycznymi umieszczonymi w opisie zamówienia na stronie Sklepu oraz przesłać wszystkie niezbędne materiały/pliki w proponowanym przez Sprzedawcę formacie.

VI. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:

    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;

    2. odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.

  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.

  4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.

  5. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.

  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskim i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.

  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:

    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);

    2. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);

    3. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);

    4. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).

  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty
    z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
    o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy
    o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

    2. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism,
      z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;

    4. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Laseromat Wojciech Belka ul. Ryszarda Rebelki 7, 83-200 Starogard Gdański lub na adres poczty elektronicznej: biuro@laseromat.pl, numer telefonu 797 497 295.

  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem
    z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Laseromat Wojciech Belka ul. Ryszarda Rebelki 7, 783-200 Starogard Gdański lub na adres poczty elektronicznej: biuro@laseromat.pl, numer telefonu 797497295.

  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
    W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.

  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

XII. Prawa własności intelektualnej

  1. Klient oświadcza, że projekty, wzory oraz wszelkie inne elementy wykorzystane do stworzenia Towarów wykonał osobiście i przysługują mu do nich wyłączne i nieograniczone prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskie (osobiste i majątkowe), nie zostaną naruszone prawa osób trzecich oraz, że wzór, projekt i inne elementy nie są obciążone żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich.

XIII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;

    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
      z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem
      a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIV. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

XV. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie
    w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.